Son Gönderi Tarihi: 28 Temmuz 2012, Cumartesi  ( Toplam 4 adet mesaj )
SAKIN BAYMAK ALMAYIN!!
06 Ağustos 2011 Cumartesi , 20:50
anıl aykaç

28.12.2007'den beri Hepsiburada.com üyesi
Bundan yaklaşık 7-8 gün önce Baymak marka banyo tipi ani su ısıtıcısı satın aldım Bauhouse dan..bu ürünü seçmemdeki en büyük sebepse hem işyerinde kullanıyor olmam hem de mağazada üzerinde kocaman puntolarla "ÜCRETSİZ MONTAJ" yazmasıydı.gayet mutlu memnun evime dondukten sonra baymak broşüründen baymak merkezi aradım böyle bir rün satın aldığımı montajı için aradığımı söyledim..ilk falso orada başladı zaten çok ilgili ve nazik konuşan bayan ücretsiz montaj lafını duyunca önce öyle bir ürün satmıyoruz ya da öyle bir montaj yok demeye başladı neyse olayı anlattıktan sonra bişekilde baktı sordu sanırım sonra okey verdi..tesisatınız hazırmı dedi tesissat derken dedim hazır herşeyim dedim.3 e 2.5 luk kablo almanız gerekiyor dedi..ok dedim alayım yarın sizi servisten arkadaşlar arıcaklar gelip takacaklar dedi ama üslup ta çok nezaketli değildi adres vermeyle ilgili sıkıntı yaşadık ona hiç deyinmeyeceğim..neyse ertesi gün aradılar servisten dediler müsayitmisiniz,dedim müsaitim buyrun..onlar da dediler tesisatınız hazırmı? dedim evet dediğiniz kabloyu aldım evımde de elektrıkle ılgılı sıkıntı yok..dedilerki kabloyu bi elektrikçiye döşettinizmi dedim hayır neden döşeteyim siz döşemicekmisiniz zaten ücretsiz montaj benimkisi dedim..dediler yok siz elktrıkcı cagırıyorsunuz döşetiyorsunuz biz gelıp montaj yapıyoruz..sinirlendim o arada da iş gereği yoğundum size hafta içi dönerim dedim kapattım.sonra call center ı aradım tekrar ücretsiz montaj dediniz kablo aldırdınız şimdi de kabloyu elektrikçiye taktırıcaksınız dediniz dedim bu nasıl ücretsiz montaj yarın elektrikçi yanlış bağlasa şofben patlasa elektrik akımına kapılsam bunun garantisini nasıl vereceksiniz dedim kabloyu oraya kadar çektikten sonra iki tane kabloyu bağlamayı ben de yaparım dedim..aldığım cevap karşısında tekrar şoke oldum;bana şofbeni kendimin takabileceğini garantisini faturaya göre başlatacaklarını söyleyip telefonu kapattılar.elektrikçi çağırdım 5o tl ye montajı için para verdim.nihayet sürekli aramalarıma bugün döndüler sözde montajı yapmaya geldiler bu seferde şofbeni açınca sigorta attı.dedim nolcak peki servis tekrar elektrikçi çağırıp sigortayı değiştirmem gerektiğini söyledi.kendileriyle ilgili bi sıkıntı olmadığını birşey yapamayacaklarını söylediler.tekrar elektrikçiyi çağırdım o da kendisiyle ilgili sıkıntı olmadığını sigortanın amperinin düşük olduğunu söyledi benden sigorta için tekrar 30 tl aldı.yani toplamda 129 tl ödeyerek sözde ücretsiz montajı olan ürünün montajı için 20 tl lik kablo parası dahil tam 100 tl harcadım.gerçekten bir tüketici olarak kime güveneceğimi napacağımı şaşırdım..yeni evlenecek birisi olarak montaj için harcadığım 100 tl yemi yanacağıma yoksa onca telefon için harcadığım para zaman ve koşuşturmacayamı yanacağıma şaşırdım.bu konuda ciddi mağdur olduğumu düşünüyorum..siz de mağdur olmayın..SAKIN BAYMAK ALMAYIN!!!!!!!!
Mesajı Değerlendirin:
16 Kasım 2011 Çarşamba , 22:37
Zekeriya Akyıldız

09.01.2009'den beri Hepsiburada.com üyesi
Merhaba,
Şimdi fazladan motaj parası ödemişsin, tamam ama ürünü almadan önce baymak.com.tr sitesinde incelemiş olsaydın, tanıtım broşürlerini okumuş olsaydın eğer yaklaşık 2000Watt gücünde olduğunu ve 15A sigorta gerektirdiğini, mevcut evlerde 10A sigorta takılı olmabileceğini ama bunun yetmeyeceğini en azından termosifon/şofben 'e giden elektrik hattı için 15A'lık sigortanın gerekli olduğunu görürdün.

Tamam elektrikçi değilsin, yada bunun ustası ama bütün bu işleri yapabilecek tek bir kişiyi evine çağırıp ona taktırmış olsaydın sana en fazla 30 TL ila 50 TL 'ye patlardı. Servisi arayıp ben bu şofbeni taktıracağım ama bana nelere dikkat etmem lazım? Birşeyler almam gerekiyormu desen servis görevlileri zaten gerekli malzemeleri söylerlerdi. ( Çağrı merkezindeki kız nerden bilsin ? O kadar bilse onuda servise alırlardı zaten. )

En yakın yetkili teknik servisi arasanız yada yetkili satıcıyı o sizin sorununuzu çözerdi. Gerekli malzemeleri kurulum esnasında getirir, kurulumun ücretsiz olan kısmını yapar, değişmesi gereken 15A sigorta ve elektrik kablosu ücretinide bir seferde ve daha az olarak öderdiniz. Biz kendi termosifonumuzu bu şekilde monte ettirdik en azından.
Mesajı Değerlendirin:
12 Mart 2012 Pazartesi , 09:07
fatih koyuncu

03.10.2007'den beri Hepsiburada.com üyesi
sanırım siz serviscisiniz iyi adam onu alsın bunu alsın yerini hazırlasın birde boru anahtarı hazırlasın servis gelsin taksın iyi valla olmaz arkadaş eger servis anlayışları böyleyse almayın ben arçelikten aldım sigorta almamı söylediler aldım geldi kendileri hepsini yaptılar bede 20 tl bahşiş verdim gittiler ...
Mesajı Değerlendirin:
28 Temmuz 2012 Cumartesi , 10:24
Barış BORA

27.06.2004'den beri Hepsiburada.com üyesi
Servisler termosifonu takmak için geliyor, gerekli alt yapıyı ev sahibinin hazırlaması gerekir. Su hattı olmasa su hattı da mı çekeceker. İşin doğrusu budur. Termosifonun yanına elektriği, suyu, sizin getirmiş olmanız gerekir. Genel kabul budur, bence doğru olanda budur.
Mesajı Değerlendirin: